.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار نکا: ۳۴ روستای هزارجریب گازرسانی می شود
فرماندار نکا از اتمام و بهره برداری از فاز دوم گازرسانی به ۳۴ روستای بخش هزارجریب در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبرداد.

به گزارش شمال نیوز، عبدالجواد توحیدی مقدم ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نکا با اشاره به گازرسانی روستاهای بالادست و کوهستانی شهرستان نکا از تخصیص و هزینه ۹۰ میلیارد تومان اعتبار طی ۴ سال اخیر خبر داد.

وی افزود: فاز دوم گازرسانی به ۳۴ روستای بخش هزارجریب با مشارکت مردمی همزمان با چلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

فرماندار نکا بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی را سرمایه اجتماعی و مردم یاد کرد و همچنین گفت: که باید درصدد رضایت مندی و امیدواری مردم نسبت به نظام و دولت تلاش شود.

به گفته توحیدی مقدم خدمات چهل ساله نظام جمهوری اسلامی باید به خوبی به مردم اطلاع رسانی و تبیین شود در واقع با انتخاب جوانب پروژه محوری و برنامه محوری باید به صورت اصولی رعایت شود.

رئیس شورای اداری نکا نشاط اجتماعی، تدبیر اقتصادی و عدالت اجتماعی را از جمله سیاست های مورد توجه استاندار مازندران برشمرد که باید به عنوان یک رویکرد الگو محور در دستور کار مدیران قرار گیرد.

این مسئول اضافه کرد: دولت پیشانی اجرایی نظام است لذا باید در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم نیز این مهم را بیشتر درک کنند در همین راستا مدیران خدمات رسان جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی باید از تمامی ظرفیت های موجود استفاده کنند.

امام جمعه نکا در ادامه گفت: اراده و حمایت مردم را نباید دست کم گرفت چرا که اگر حمایت مردم در انقلاب، دفاع مقدس ،تحریم ها و تهدیدها نبود قطعا امروز در حوزه مقاومت پیروز میدان نبودیم .

حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی رضایت مندی مردم نسبت به نظام را بسیار حائز اهمیت برشمرد و همچنین بیان کرد: همه ی مسئولین به طور خاص در مقابل مردمی که در دفاع از انقلاب بپا خواسته اند مسئول هستند لذا در این امور نیز در رفع مشکلات مردمی باید سنگ تمام بگذاریم تا مردم نسبت به عملکرد انقلاب جمهوری اسلامی امیدوار و رضایت مند باشند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.276 seconds.